سپتیک تانک سپتیک تانک .

سپتیک تانک

سپتیک تانک چیست؟

سیستم سپتیک تانک چیست؟

مخازن سپتیک ظروف فاضلاب زیرزمینی هستند که آب ورودی از خانه شما را تصفیه می کنند.
سیستم های سپتیک تانک در مناطق مختلف و بدون سیستم فاضلاب متمرکز متداول هستند 

سپتیک تانک ، ساختارهای تصفیه فاضلاب زیرزمینی هستند که شما مالک آن هستید و فعالیت می کنید. سیستم های سپتیک ترکیبی از طبیعت و فناوری آزمایش شده زمان را برای تصفیه فاضلاب از لوله کشی های خانگی تولید شده توسط حمام ، زهکشی آشپزخانه و لباسشویی استفاده می کنند.

چرا باید سیستم سپتیک استفاده کنیم؟

زندگی به آب بستگی دارد. آب و فاضلاب همه زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد و مربوط به حقوق بشر ، بقا ، جغرافیا ، بهداشت و بهداشت است. اگرچه ممکن است زیاد در مورد کیفیت آب خود فکر نکنید و یا اینکه چگونه می توانید در آلودگی سیستم های محلی آب خود نقش داشته باشید ، اما شرایط زندگی ما به طور مستقیم به آب و فاضلاب مربوط می شود.
سپتیک تانک موجب صرفه جویی در هزینه شما - استفاده برای آبیاری فضای سبز و.....  هزینه های تعمیر و نگهداری چاه جذبی بسیار به صرفه می باشد.

شما را سالم نگه می دارد ، فاضلاب خانگی با باکتری ها و ویروس های ایجاد کننده بیماری و همچنین مقادیر زیادی ازت و فسفر پر شده است. یک سیستم سپتیک با عملکرد صحیح به حذف این آلاینده ها کمک می کند تا آب و آبهای سطحی اطراف آلوده نشوند.

محافظت از محیط زیست - سیستم های فاضلاب بدون سپتیک تانک ، باکتری ها ، ویروس ها و مواد شیمیایی را آزاد می کنند که سرانجام وارد شریان های فرع و اصلی ، رودخانه ها ، دریاچه ها  و اقیانوس می شوند.( آلاینده ها با کشتن گیاهان بومی ، ماهی و صدف به اکوسیستم های محلی آسیب می رسانند) اما استفاده از سپتیک درست و سالم از این عمل جلو گیری نموده و محیط زیست را سالم نگهداری می نماید.

عملکرد سپتیک تانک

تمام آبهای خانه شما درون یک لوله زهکشی اصلی فرو می رود. آب آلوده از یک لوله زهکشی اصلی به مخزن سپتیک واقع در یک منطقه زیرزمینی در نزدیکی چاه جذبی شما منتقل می شود.

داخل مخزن سپتیک ، آب تا زمانی که مواد جامد به پایین فرو رود ، باقی می ماند ، جایی که باکتری ها به تجزیه آن کمک می کنند. برای جلوگیری از لجن زیاد ،  باید مخزن سپتیک خود را پمپ کنید (هر5 تا 10 سال).

پس از جدا شدن روغن ها و لجن ، فاضلاب به درون مخزن مجاور ، که از ان به چاه جذبی نفوذ می کند ، رها می شود (برای چاه خاک مناسب لازم است).

برخی سیستم ها از مواد جایگزین برای تصفیه فاضلاب مانند ماسه ، ذغال سنگ نارس یا رزین استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سیستم سپتیک تانک با کارشناسان هلدینگ صنایع برتر ایران تماس بگیرید ، ما برای شما راه های ازتباطی با این شرکت را قرار داده ایم.

09127051674

02186127232


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۵۸ توسط:قاسم خانی موضوع: نظرات (0)